wtorek, 15 kwietnia 2014

Witajcie.

Do tej pory skromnie (żeby nie powiedzieć żałośnie) funkcjonowałam na Facebooku.
W końcu stwierdziłam, że w sumie czemu by nie założyć bloga i móc więcej pisać? Może nawet nie tylko o książkach? W końcu robię też coś innego w życiu.
Ale fakt, głównie mam zamiar zamieszczać recenzje.
Mimo lekkiego i babskiego wyglądu strony, królować tu będzie fantastyka, czyli bród, krew, pot i łzy. Od czasu do czasu pewnie zjawi się jakiś horror albo kryminał. Przesłodzonym romansom mówimy nie, chociaż recenzja "cudownego" "Zmierzchu pewnie też się gdzieś tu znajdzie.

Tak więc bez zbędnych słów. Zapraszam na mojego fanpejdża, od którego wszystko się zaczęło i przystępuje do wklejania wcześniejszych recenzji, co by być na bieżąco ;)

1 komentarz:

  1. świetnie ci idzie, piękne tło, nie wiem co do niego masz. :-D
    bardzo przydadzą mi się twoje recenzje, ponieważ KOOCHAM fantastykę, pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń